26 Eylül 2008 Cuma

kısa ksıa notlar..

-alışverişi sevmiyorum. ne alacağını bilmeyen, kararsız ve seçici bir müştreri olup, görevli kişinin sürekli peşimden gelmesinden hiç haz etmiyorum. ayrıca her giydiğime harika oldu, tam oturdu vb tepkiler veren personeli de sevmiyorum.


-gün boyunca "bir insan nasıl çıldrır'ı yaşıyorum sanırm şu an' diyerek dolaştım.


-geçen gece kanepede uyuyakalmışım. aslında uyumak amaçlı yatmıştım, neyse. annem yastığımı ve yorganımı getirdi. uyandırmaya kıyamamış ahh canım demek isterdim şu an ama çok denedi. sonuç itibarı ile yattım üç kişilik rahatsız kanepede.

ve şunu farkettim, birtakım insanlar kanepede yattıkları zaman oralarının buralarının tutulduğunu söyleyerek sadece kendilerini ve yakın çevrelerini kandırıyorlar. çünkü ben çok huuzurlu bir şekilde uyandım. kanepe konforlu filan da değil üstelik. üç saatten fazla oturunca popo ağrıtan kanepede mışıl mışıl uyudum. hiçbir yerim de tutulamdı tamam mı! (oh yaa..)



-24 eylül doğum günümdü. yarın/bugün doğum günüm dediğim için arkadaşlarım tepkiliydi. söylenmezmiş. e doğmuşum ama? olsun yine de söylenmezmiş. sürpriz yapacaklarmış, denmezmiş. deme işte çok mu zor?

evet zor! herhangi bir 24 eylülde sürprizle karşı karşıya gelmemiş bir insanım ben. bu yaştan sonra doğum günü söylenmez diye eğitilemem ben. hem, neredeydi bundan önceki 24 eylüllerde hediyeleriniz, sürprizleriniz, janjanlı hediye paketleriniz? nerdeydi ha nerdeydi?



-patatesi kabuklu seviyorum. nescafeden nefret ediyor, kahveyi azdan biraz fazla, çayı ise şekersiz içiyorum. nar suyunu sıkma portakala yeğ tutuyorum.


-bu seferki yazı maddelerden ibaret oldu. maddelemek demişken, geri döneceksin( maeve binchy)'deki rahibe madelein'nin lough glass'ı terk etmesi güzel oldu. herkes her şeyi bilemez rahibe! öyle sır tutmakla, işin aslını bilmediğin zaman göle buğulu buğulu bakmakla bitmiyor iş. peh pehh.

- esen kalın.

1 yorum:

woundheir dedi ki...

net bir sürpriz yoktu kabul ama planlarım vardı yine de ama gerçi sen söylemesen de hepsi düşecekti suya hepsi kızılayda geçecek olduğundan :) neyse bi sürpriz hediyem olsun doğum gününü bu sene öğrendim ki ben onlardan saymıyorum kendimi =)